Social Return On Investment

In de huidige zakelijke wereld is het steeds belangrijker om als ondernemer niet alleen financieel winstgevend te zijn, maar ook een positieve impact op de samenleving te maken. Social Return on Investment (SROI) speelt hierbij een cruciale rol. Het doel van SROI is om ervoor te zorgen dat de investeringen die via aanbestedingen worden gedaan, niet alleen economische voordelen opleveren, maar ook positieve effecten hebben op de samenleving.

Door te kiezen voor onze koffie, kunt u als ondernemer uw SROI-doelen versterken en tegelijkertijd genieten van een kwaliteitsproduct. En het aanbieden van kwalitatieve koffie op de werkplek kan de werknemerstevredenheid verhogen. Twee vliegen in één klap! Tevreden medewerkers zijn productiever en dragen bij aan een positieve bedrijfscultuur. Dit aspect kan ook bijdragen aan uw SROI-doelen door een gezonde en betrokken werkomgeving te stimuleren.

Met elke aankoop van onze koffie investeert u in projecten die lokale gemeenschappen ondersteunen. Dit omvat onder andere het bieden van werkgelegenheid aan kwetsbare groepen en het versterken van sociale initiatieven. Door deze sociale impact te benadrukken in uw SROI-aanbesteding, kunt u aantonen dat uw organisatie niet alleen winst nastreeft, maar ook bijdraagt aan een betere samenleving.

Impact maken kunt u doen door onze koffie te kiezen. Zo zorgt u voor meer werkgelegenheid en opleiding mogelijkheden voor onze patiënten, wat bijdraagt aan hun resocialisatie en de stap naar buiten dichterbij brengt. Om uiteindelijk buiten aan de slag te kunnen met de juiste ervaring op zak en een ondersteunende werkomgeving, wat leidt tot minder stress en een betere mentale gezondheid.

Kies voor kwaliteit, kies voor impact, kies voor onze koffie.